torsdag 28 april 2016

VAB idag.

Idag blir man hemma från jobbet då Nova har feber och världens slemhosta.
Hon kräks nästan varje gång hon hostar.

Jag själv är också sjuk men man är ju knäpp och jobbar ändå.
Får se om jag kan friskna på mig lite nu eller om jag blir ännu mera sjuk.
Jag är inte så van att stå ute 6-10 timmar i sträck med en kortare lunch och vädret den senaste tiden har ju inte varit vidare trevligt.

Klockan är just nu åtta på morgonen och jag väntar på att min mamma ska vakna (hon har jobbat natt) så Nova kan gå dit en sväng medan jag sticker iväg på Ica.Nova äter ju inte ett dugg då hon blir minsta sjuk så isglass är ett måste, skönt för hennes hals och hon får i sig lite alla fall. Vill inte ta med henne i onödan om hon skulle kräkas i bilen för då får jag bara vända.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar