onsdag 13 april 2016

Mina emties Mars

Mian emties är produkter som är slut och kommer jag att köpa dom igen??

 Nail polish remover från kicks. Kostar endast 39 kronor och gjorde jobbet helt klart men har tyvärr hittat en annan metod som jag gillar bättre och det är dip-in burkarna så kommer nog inte att köpa denna igen men kan klart rekommendera den..

 Ögonfransprimer. Denna fick jag i en Glossybox och jag älskar den! Fick så himla fina fransar av denna!!
Tänkte att jag skulle klicka hem en men så fick jag en annan primer i en annan glossybox så ska använda upp den först men jag gillar verkligen denna bättre.

 Eye make up remover från Yves Rocher.
Jag har två olika och denna är helt blå medan den andra är en sådan man ska skaka så oljorna blandas ihop och den är mycket bättre så denna kommer jag inte att köpa igen.

Ja det var mina Mars Empties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar