torsdag 17 augusti 2017

17/8-17 Lasagne

Torsdag idag. Jösses vad Första arbetsveckan går fort.
Idag har jag gjort lasagne till morron.
Slipper Fredde laga mat när han kommer hem.

Har dragit en sväng med dammsugaren och fyllt bilen med skräp.

Snart är de dags att göra sig iordning och åka fram med Nova till mormor så får hon vara där i någon timme innan Fredde kommer och hämtar henne.

Måste även iväg och köpa en pensel så jag kan prima ikväll när jag kommer hem så vi kan lägga klinkers imorgon. Så helgens göra är att lägga klinker,foga,skura vedspisen och ställa tillbaka den på sin plats. Och komma på en lösning då det kommer bli ett glapp (vet ej hur stort än) mellan vedspis och köksbänken. Funderar på att köpa fin björkved som jag kanske kan ha där.

Blir att fixa med köket på helgerna då tid finnes. Jag vågar inte hålla på själv är jämnt så osäker på mig själv.

Måste även köpa en sån där metall golvlist.

Nä nu är det dags att fortsätta dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar