söndag 20 augusti 2017

20/8-17 Nya blommor!

I fredags var jag ledig så då passade jag på att träffa Ida med barn.

Vi fikade kikade runt på Birsta och Nova och Hailie fick härja på. Var längesedan damerna träffades men dom var inte ett dugg blyga för varandra.

Innan jag och Nova åkte hem stack vi till plantagen och köpte nya krukor och blommor till köket. och jisses vad det dyrt det blir..nästan 900 kronor (!!!)  så nu hoppas jag att dom överlever. orkidéer kan jag med men köpte även en annan sort så vi får se.

Ställde alla i samma fönster just nu så det andra inte riktigt är färdigt än. så orkidéerna kommer att stå i ett annat fönster så vi har fönstret mer öppet vid frukost bänken.

riktigt nöjd med krukorna. nu ska jag fortsätta dagen. det blir att foga idag. Vi på klinkers i fredags så det tar sig 👍☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar