måndag 30 april 2018

30/4 valborg!

Valborg idag. Har du varit ledig idag? Kul för dig.....och näää jag har inte varit ledig...inte ett dugg bitter... =)

Nä jag klev upp 04.00 i morse.. väckte Nova 05.00 och 06.00 var vi på dagis och cirka 30 minuter senare var jag ombytt och klar på jobbet. Sedan drog det igång..bil Efter bil efter bil dundrande in..15 minuters lunch fick jag och en toa paus mellan  06.30-15.00.
Hjärnan kändes som kokande äppelmos..fötterna var som betong klumpar som gjorde att benen värkte vid varje steg.
Det var en tuff dag..

Väl hemma grillade vi hamburgare som serverades med strips och hel saltgurka *mums*


Sedan blev det paltkoma i soffan innan vi drog iväg en snabb sväng på byns majbrasa. Var inte riktigt på humör att vara runt så mycket folk dom jag har haft ca.600 personer runt mig idag.

Väl hemma påbörjades vårstädningen. Garage uppfarten är nu fri från deppig ljung och granris. Jag har krattat löv och plockat ihop div prylar som tinat fram. Så jag är på gång. Fortsätter imorgon.

Nova invigde även sina nya gummistövlar idag

Frost tema..vad annars. Undra när den fasen ska gå över egentligen.

Har även beställt lite födelsedags presenter idag. Så lite nytta här det blivit. Men nu ser jag fram emot en ledig dag imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar