fredag 6 april 2018

Fredag 6/4 Jobb och lite renovering av kök

Haft det längsta passet idag.. 8-18.
Det känns i hela kroppen kan jag säga.
Tar på krafterna att stå utomhus i blåst,gå flera tusen steg på hårt underlag och svara på typ samma frågor hundra gånger och alltid vara lika tydlig,trevlig och hjälpsam.

Helt okej när man jobbar mellan  6-7 timmar men inte efter 9 timmar.

Hade ingen större lust att ställa mig att laga mat så det blev att stanna och köpa med mig pizza hem till barn och barnafadern.
Jag själv skippade middag då jag fortfarande är mätt efter lunchen från Big Boy *mums*

Efter mat så satte vi upp mera taklister men kunde inte göra helt klart då det fattas en speciell skruv till ett speciellt ställe.
Får bli att köpa en sådan imorgon.
Och så började vi sätta upp golvlist där vi kunde.
Har tyvärr inga dörrfoder än och dom ska beställas om nån vecka. Så resten av golvlisten får snällt vänta ett litet tag.
Men taklisterna ska vara klara denna helg.



Är tufft att renovera då det bara är helgerna det går.
Under veckorna går jag och Fredrik om varandra och jag törs ju inte göra ett smack själv och sedan tycker vi båda om att göra det tillsammans.
Så d
Köket går framåt. Tjohoo.
Vi båda kan se målsnöret nu.

Men nu är Nova nattad så det blir att mysa ner sig i soffan med maken och slötitta på nån film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar