tisdag 17 april 2018

Tisdag 17/4 huvudvärk,just Dance och lite bakning

Åh vad trött jag var i morse.. somnade efter tolv och sov för länge i morse och hade en så  underlig dröm..eller ja m jag drömde om något som hände då jag var 15 år. Inget speciellt egentligen men det var som tiden hade spolats tillbaka vilket var underligt men ändå ganska så underhållande,haha

Efter jag lämnat Nova på dagis så passade jag på att panta och hämta ut ett paket på Ica innan jobbet.

Jobbet rullade på som vanligt.
Hade ett par unga killar som hade hjälpt en äldre herre genom att ta med hans "skräp" och dom killarna både förfarades och skrattade åt vad som fanns i säckarna,haha..man kan ju säga så här..det var mycket åt det sexuella hållet. Gjorde min dag att iakta dom killarna.

Dock så fick jag återigen huvudvärk strax innan det var dags att kvälla. Och trots att jag druckit mycket vatten och tagit Alvedon så här jag fortfarande ont i huvudet så här 7 timmar senare. Men det hindrade mig inte från att baka något jag velat gjort länge.
Vaniljhjärtan i långpanna. Bökigt var det men guuud så goda dom blev!



Sedan så här jag och Nova dansat som tusan då vi spelade just Dance på Nintendo Wii.
Och jisses vad jobbigt det är att svänga på dom lurviga.

Men nu är Nova nattad och jag ska plocka undan resterna av bakningen. Ser ut som ett krigsfält när jag har bakat.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar