torsdag 3 maj 2018

3/5 plant, ballonger och lite "kalas" tillbehör

Snart är denna torsdag till ända.
Vi fick lite sovmorgon jag och Nova då jag skulle vara hos sjukgymnasten kl 09.00.
Så vi fick båda sova 1 timme längre,vilket är toppen =)

När jag lämnat Nova på dagis åkte jag och tömde källsorteringen. Jisses vad många mjölkpaket det går åt på en vecka..

Väl framme hos sjukgymnasten blev det stötvågsbehandling och lite nya övningar.
Han pratade ganska mycket men kommer typ ihåg hälften då jag var upptagen med att stirra på en finne han hade på hakan, haha

Sedan var det jobb mellan 09.45-15.00.
Bra kunder förutom en som verkligen gillade att diskutera och berätta för mig hur dum jag är och så blev jag kallad för wellpapp polis =)

Väl hemma så var jag och Nova ute och fixade. Jag krattade och Nova fixade med plantering då jag köpte lite plant igår.


Och så hann vi med en omgång tvätt.

Sedan kollade vi brevlådan och där låg ett paket med ballonger,servetter och små serveringsbrickor.



Jag älskar att pynta när någon i familjen fyller år. Så nu närmast är det maken som fyller år och det spelar ingen roll att han fyller 42,självklart ska han ha ballonger.
Ja inte my little pony då, det ska ett annat födelsedagsbarn få =)

Men maken får ett litet kalas med temat guld och svart.

Men nu ska damen nattas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar