onsdag 2 maj 2018

2/5 föräldramöte,lasagne och planering

Idag var det tillbaka till verkligheten efter en dags ledighet.
Jobb mellan  08.00-14.00.
Fast jag var redo att åka på jobbet halv tre i natt. Vaknade super pigg och jätte kissnödig så jag klev upp och gick ner på toa.
Stod och blängde en stund i kylskåpet och funderade på vad jag skulle är till frukost då slängde ett getöga på ugnen och såg att klockan var halv tre på natten..det förklarade ju varför det var så mörkt ute.
Satte mig i soffan och började läsa tidningen på mobilen men fet somnade och sedan när väl alarmet tjöt så snozade jag som en galning och var supertrött =D


Väl hemma efter jobb och dagishämtning vart det storkok i form av lasagne. Fick ihop 6 matlådor vilket var kanon =)


Sedan  satt jag med lite planering. Älskar att planera dagarna med saker att göra,hålla koll på födelsedagar och planera för det och allt annat =)


Sedan bar det iväg till mina föräldrar då som skulle passa Nova medan jag for iväg på föräldramöte på fotbollen.
Så den 20 maj sparkar säsongen igång igen.
Så det blir att införskaffa nya skor och kanske benskydd.
Nova längtar då brottningen är slut för säsongen och hon vill hålla igång =)

Nu ska jag gå och kolla på det senaste avsnittet av the real housewives of Beverly Hills.. ett utav mina guilty pleasures här i livet.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar