tisdag 5 juni 2012

Helgens bravader.. I fredags skulle ju mina kära sambo iväg och åka gokart med jobbet så jag fick ju agera skjuts dit och hem så på lördagen var han ju lite seg men piggade upp sig då vi skulle iväg på pubfest här borta på byn, vi stack dit med våra grannar Therese och Patrik, själv hade jag ju bara träffat damen i sällslkapet, och kul hade vi trots att det var jätte lite folk.

Jag smuttade på sammanlagt två öl, så ingen fylla här inte! =) 
Men våra karlar vart ju lite mera radar =P 
Men det var en kul kväll helt och hållet och det var extra kul att karlarna kom bra överens =) 

Nu idag så ska det bli studentfirande för hela slanten =) 
Fredriks systerdotter Michelle tar studenten idag så jag hoppas det blir finare väder fram mot dagen för deras och vår skull, gäller att inte glömma regnskyddet till barnvagnen och paraply till en själv =) 

Så nu ser jag framemot två dagar som Fredrik är ledig så vi får umgås hela lilla familjen och mysa =) 

Kommer lite bilder senare idag eller imorgon! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar