onsdag 20 juni 2012

Ingen vaccination den här gången inte..

Idag var det ju tänkt att Nova skulle få vaccination sprutor på vårt besök på BVC, har tyckt synd om henne hela dagen för att hon skulle få dom där onda men välbehövliga sprutorna =/ Men när man väl kommer dit så säger dom att dom inte har tid att ge henne sprutorna så hon får vänta några veckor... vart lite less faktiskt då man hade ställt in sig på det men men nu vart det som det vart..
5 månaders koll:
Vikt: 6296 gram
Längd: 61 cm
Huvudomfång: 43,5

Dom gjorde även en hälsoundersökning och allt såg bra ut, Nova passade även på att kissa lite på läkaren =) 

Ringde även till frissan idag för att boka tid inför dopet så man kan vara lite snygg i håret =) 
Ringde även och bokade tid för att göra en annan grej, men det får ni inte veta förns det är gjort =P är något som jag har velat prova på ett tag så det ska bli intressant =)

Igår var jag även iväg och köpte lite blommor för att göra fint ute, och precis då jag hade planterat allt så började det att ösregna så då slapp jag vattna, finns alltid något positivt med regn =) 

Men imorgon blir det en tripp till Birsta för att inhandla några kläder åt mig själv inför midsommar, har inte köpt något klädesplagg till mig själv sedan Nova föddes så det är på tiden att jag unnar mig något själv då man oftast bara handlar åt Nova, vilket jag tror dom flesta mammor känner igen sig i och så är det så mycket roligare att shoppa barnkläder =) 

Är ju en inbiten Top Model följare så och det var ju final igår kväll så grattis till vinnaren Lisa, trots att jag gillade Allison mer =P
Vinnaren!

Tvåan med dom extremt vackra ögonen!
Men tydligen så var det igentligen Angelea som vann, men hon kunde tydligen inte hålla sin trut stängd om det så då vart hon diskad så dom fick göra filma om hela finalen och kora en ny vinnare.
Diskad All star..
Hoppas alla har haft en trevlig dag! Nu ska jag fortsätta att titta på "nya" Dallas =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar