torsdag 26 juli 2012

Avslöjandet......

............


Får ursäkta dom dåliga bilderna, svårt att knäppa kort med en hand =P


 ...Naglar!!! =)

Har varit sjukt sugen bra länge att prova på och jag tyckte det var jätte intressant och se hur dom gör, för det är bra mycket krångligare än vad jag har trott!! 
Körde på en klassisk fransk manikyr och så fick hon klistra på stjärnor i olika färger på ringfingret på båda händerna fick symbolisera Nova då det betyder stjärna =) Och jag är sjukt nöjd!! 

Jag gjorde det hos den här tjejen! 
Tog precis 90 minuter som utlovat och det kostade 750 kronor, kan kännas lite saftigt med det ska hålla i ca: 4 veckor och återbesöken är ca:250 kronor billigare. Så nu vet jag vad jag ska önska mig presentkort någonstans tills jag fyller år =) Tycker faktiskt att naglarna och händerna ser fräschare ut på något sätt =) Men jag får se om jag kan fortsätta med dom här naglarna sedan då jag börjar jobba igen, kan ju vara lite krångligt då man kör maskin och håller på med fett, oljor och skruvning men än så länge är det långt kvar till jag börjar jobba igen och jag får väl ge det ett försök då =) 


Morgondagen kommer att bli hektiskt då det ska springas på stan, duka upp inför dopet och tårtor som ska bakas, så ikväll blir det att vila upp sig då jag redan är trött då Nova ville kliva upp redan klockan sju...

4 kommentarer:

  1. Supersnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst var det =)
      Kommer ju ihåg hur vackra dina naglar var på ert bröllop =)

      Radera
  2. jätte fina naglar och det ska bli så roligt att komma på Novas dop imorgon=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag är jätte nöjd =) Ja jag kommer ha fullt upp ikväll och fixa, har varit på stan hela dagen för att hitta några kläder men jag får köra på favorit i repris och ha samma kläder som jag hade på Hailies dop =)

      Radera