lördag 23 februari 2013

Lördag!

Var några dagar sedan jag bloggade...fy på mig! Men jag har varit ganska slö måste jag säga!

Har inte hänt så mycket sen sist kan ja påstå!
Dagarna rullar på!
Var på kurs i månadags i Söråker med jobbet, vart en hel dag!!
Var till jobbcoachen i torsdags eftermiddag och jobbade vidare med det, har skrivit upp mig på ännu en kurs, väghyvel! Kanske kan vara skoj! Och eftersom det är företaget som betalar så tar jag alla kurser jag kan få! 

Har ju även kört lchf i strax över en vecka! Och oj så bra det går! 
Är inte ett dugg sugen på sötsaker! 
Tänkte att jag skulle väga mig efter en månad, men som jag är kunde jag ju inte låta bli att väga mig idag, -3kg!!!! Shit! va bra det går! 
Man blir liksom extra peppad då det går lite snabbt från början =)
Vet att det kommer bli svårare senare men jag mår så mycket bättre nu och klarar mig utan problem så det ska förhoppningsvis inte vara något problem att hålla i detta framöver =)

Har dock fuskat en gång och det var när jag var hos jobbcoachen, hade inte hunnit med mig att äta lunch innan jag for hemifrån och hon bjöd på mackor, jag åt en och trodde den skulle vara jääätte god! Men så jäkla gott var det inte..men det var ju alla fall inte en chipspåse jag vräkte i mig, haha så får vara nöjd ändå! 

Idag bjuder mamma på middag, blir skönt att skippa göra middag, har även fått henne att göra en lchf efterrätt =) 
Det har jag själv inte gjort än så det ska bli intressant!

Men nu ska jag fortsätta med att tvätta och åter tvätta!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar