onsdag 13 september 2017

13/9-17 Jakten på Diskmedelespumpen

För många år sedan köpte jag en diskmedelspump som jag har älskat men nu börjar den se rätt så slitig ut så bestämde mig för att byta ut den.
Tänkte köpa en likadan men fick en smärre chock då den kostade nästan 300 kr(!!) så då började jakten på en ny.

Efter mycket googlande så hittade jag en precis i min smak. Vit,lantlig med det lilla extra. För endast 99 kr på Åhlens. snacka om att jag vart nöjd =)
Så nu har jag blängt på den lite extra varje gång jag är i köket.

Idag börjar jag klockan 12 så det känns som jag inte hinner med något alls innan jag ska åka på jobbet.

Ska packa bilen med lite skräp ska med på jobbet och så har jag gjort iordning lite inför Halloween. Jag älskar att vara ute i tid så att när det blir dags så har jag bara mat och utklädnad att fokusera på.

Beställde igår utstyrlsen till Fredde och spöken till barnens spökjakt.
Vi kör på tema i år och det blev skräckfilm för oss vuxna och barnen får självklart vara vad dom vill. 
Har även knåpat ihop en liten frågesport till oss vuxna.

Ska lämna vår lilla inbjudan i gästernas brevlåda idag.

Hörs imorgon

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar