torsdag 14 september 2017

14/9-17 Tand nr 2 är nu väck

Nova har nu tappat sin andra tand. den första råkade hon äta upp. Vilket jag nog sörjde mest. var ju liksom första tanden, den vill man ju spara.

Men jag får spara den här i stället.
Så jag fick agera tandfe inatt =)
Så nu har hon en fin glugg nere och båda framtänderna är också lösa så det ska bli intressant att se om det blir dubbla gluggar.

Idag är det ju som sagt torsdag och imorgon har jag ledig fredag med ett besök hos läkaren. Är fortfarande lite nervös.

Jobbmässigt går det bra förutom lite drama nu när löneökningarna har komit haha!

Fick paket hem igår från Parryhallen med Freddes dräkt och några spöken. han var lite väl trött igår när jag kom hem så han provade den aldrig men han får göra det antingen idag eller imorgon.

Men  nu ska jag ta och plocka undan lite,packa bilen med lite skräp och dammsuga innan jag åker iväg på jobbet.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar