tisdag 15 maj 2018

15/5 leos lek land,rullrån och paketöppning.

Förskolan har haft planeringsdagar nu måndag och tisdag och det betyder att jag har fått varit hemma med Nova och haft föräldraledigt.

Under måndagen var vi bara hemma och njöt av det fina vädret. Sen att katta gav mig en present i form av en levande huggorm hade jag gärna hoppat över.


Idag har vi spenderat nästan hela dagen på Leos Lekland med grannarna.
Barna fick leka av sig och mammorna fick surra av sig =)

Sedan var vi på Ica och hämtade ut paket med lite smått och gott till morsdag tårtan jag ska göra =)


Sedan blev det bus i hagen med kaninen och en massa studsade på studsmattan för både mig och Nova.

Sedan var det tid för middag och det fick bli rester från gårdagens varma taco smörgåstårta.


Sedan fick Nova vila en stund då hon fick växtvärk och då passade jag på att göra rullrån.
Fredde fyller ju år snart och jag måste ha 7 sorter att bjuda på. =)



Men nu är klockan mycket och imorgon är det tillbaka till verkligheten igen.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar